• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Krogen mot skogen eller sjön i stockholm???

Har sett att man lyckats med att samla ihop singlar som hellre bytter krogen mot skogen i Göteborg. Undrar nu om det finns liknande intresse i Stockholm. ? Våren börjar ju komma igång på allvar så varför inte bli ett litet klätter/paddel/vandrings eller varför inte bara ett fikagäng där gemensamma intresset är friluftsliv, viljan att lära känna nytt folk och hitta på kul saker utan att nödvändigtvis hiva alkohol på någon kostsam sylta.

/Johan
 
Mountainbike

Hej! såg bla att du var intresserad av mountainbike. En ide vore ju ordna en vårcykling med mountainbike tex i någon av skogarna i stockholm. Skulle nog bli ganska stor uppslutning eller vad tror du.
 
Intressant

Alltid kul att utöka antalet likasinnade i bekantskapskretsen... nu är ju inte singel, men hakar gärna på ändå :)

Kom med ett konkret förslag så kanske jag och flera nappar.

Thomas
 
Senast ändrad:
Bra idé!

Låter som en riktigt bra idé!
Jag efterfrågade senast igår någon som kanske vill följa med på paddeltur. Kanske finns någon som hänger på?!
Är öppen för vandring eller bara en skön dag ute i naturen på någon sätt nu när solen tittar fram!
/Elin
 
Hej hej!!

Är gärna med och hittar på nåt kul även om jag inte har några konkreta förslag just nu... Om ni ska på kajakdagarna på lördag kanske vi ses där.

Maria
 
Inför skogen på Krogen

Hejsan alla, Tack för responsen.

Har ett förslag. Att de som är intresserade träffas över en bit mat på den mongoliska(tror den är mongolisk) restaurangen som ligger på Vasagatan nästan mitt emot Centralstationen. Helst fredag den 16/5 kl 18:00 för en bit mat samt diskussion och planering av gemensamma aktiviteter framöver under våren.

Tacksam för synpunkter på dag och tid.
Mvh
Johan
 
Fredag funkar kanske för mig, går kvällskift den här veckan men vill minnas att det var nått speciellt med fredagar (som i kanske ledig dag eller så).

Ifs inte singel men likväl tillgänglig.

/F
 
Jättebra initiativ! Pratade om precis nåt sånt här igår. Jag skulle gärna vara med men är tyvärr upptagen på annat håll på fredag.

/Anna :)
 
Så bra att någon tar tag och får igång oss stockholmare...:)

Hade gärna hängt med, men är tyvärr upptagen.
Så jag önskar er andra en trevlig och kreativ kväll. Skriv gärna vilka projekt ni planerar in, så kanske vi andra stackare (som är upptagna nu i veckan) kan hänga med.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
zincluz Småbarnsförälder i Skellefteå som vill dra åt skogen? Träffar 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.