• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Klättringskompis i borås under sommaren?

Har klättrat förut om än inte mkt eller länge. Bor i borås över sommaren och tänkte höra om det är någon som är sugen på att hänga med och klättra under sommaren? har gått kurs och har basutrustning(sele, skor, broms) men saknar andra saker. tveka inte att höra av er!
/RIchard, 0703998520
 
Halloj!

Jag kommer att vara i Borås helgen v.29/v.30 för att hälsa på familjen. Så känner du för att klättra så hör av dig till mig så kan vi säkert styra upp något!

Jag har gott om utrustning och egen bil. Men har dåligt koll på klippor kring min gamla hemstad!

Mvh Jimmy

Jimmy@physic.se
 
Jag åker också hem till mor och far och kör gärna ett pass eller två. Jag är i Boråstrakten v 28-29 ungefär, har bil, ett hyggligt tradrack, förare och klättrar trad 5c och sport 6b. Ring om ni vill: 0733906331

Kristian
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.