• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Klättertjejer i Umeå

Hej!

Jag flyttar till Umeå i slutet av april och söker nya klätterkompisar!
Klättrar repklättring och bouldering och det skulle vara jättekul att träffa andra klättertjejer i Umeå. Jag klättrar gärna ca 3ggr / vecka. Jag vet inte riktigt hur stor klätterväggen på IKSU är men när det börjar närma sig sommar så hoppas jag på mycket klättring utomhus.

Maila mig gärna eller skriv medd här så kan vi styra upp en klätterkväll!

//Erika
Mail: erika_westling@hotmail.com
 
Jag är intresserad av att komma igång och klättra igen. Jag har klättrat på Karbin i Sthlm tidigare, men nu har jag flyttat tillbaka till Umeå och vill gärna ha någon att klättra med här. Har dock inte klättrat på några månader, saknar det dock. Är dock inte så förtjust i IKSU's klättring, men i brist på annat så. Hör av dig om du fortfarande är intresserad av klätterkompis.

/linda
 
Klättrar på Iksu i Umeå

Hej hej!
Jag brukar klättra några dagar i veckan på IKSU nu är det blivit inomhus säsong. Brukar alltid vara en massa folk där å man hittar oftast någon att klättra med.

Vi är några som brukar träffas på Onsdagar och repklättrar eller bouldrar kring sjutiden. Om du vill får du självklart hänga på.

Själv så känner jag inte heller så jättemycket klätterfolk här i stan eftersom jag är rätt nyinflyttad. Så det är alltid kul ju fler man är som klättrar...

//E
 
Skulle vara kul..

Jag tittar nog förbi nån dag, skulle vara kul!
Om du ser nån förvirrad tjej som kommer ensam så är det jag :)
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.