• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Klätterkurs klätterverket

Hej,

jag har fått ett presentkort på en klätterkurs på klätterverket men skulle behöva en till person att gå den med (bör helst vara två säger de).

Nån mer som precis ska börja klättra här tro?


Jag har klättrat lite inom/utomhus för lääänge sen men hoppas nu på en nystart i och med detta. Jag är även intresserad av att hitta likasinnade så jag har någon att klättra med efter att kursen är avverkad. Det behöver nödvändigtsvis inte vara på klätterverket då jag har bil och kan ta mig till andra ställen (karbin ligger bra till annars).

/Christer
 
Jag vill också gå en kurs

Jag heter pontus och har precis fått ett klippkort till klätterverket av företaget. Så jag vill gå en kurs och börja klättra där.
Jag har inte klättrat så mycket tidigare.
Jobbar ett stenkast från klätterverket.

mejla eller ring:
070 4766580
frid.pontus@gmail.com

/Pontus
 
Fyller på lite här :)

Nu är kursen avverkad och jag är nu redo att ta mig an Stockholms inomhushallar (till att börja med inomhus iaf).

Försöker få med mig flickvännen, men hon trilskas bara och yrar nåt om höga höjder :)
Finns det andra här som vill klättra med mig så får ni gärna höra av er.
Det spelar egentligen ingen roll var, men Karbin ligger bäst till för mig (har dock aldrig klättrat där än).

Skicka meddelande här, eller maila chrilleboy76@hotmail.com
 
Intressant...

Fyller på lite här :)

Nu är kursen avverkad och jag är nu redo att ta mig an Stockholms inomhushallar (till att börja med inomhus iaf).

Försöker få med mig flickvännen, men hon trilskas bara och yrar nåt om höga höjder :)
Finns det andra här som vill klättra med mig så får ni gärna höra av er.
Det spelar egentligen ingen roll var, men Karbin ligger bäst till för mig (har dock aldrig klättrat där än).

Skicka meddelande här, eller maila chrilleboy76@hotmail.com

Skulle vilja klättra någon gång i veckan... har inte heller någon som vill haka på...
Har iofs inte gått någon avancerad kurs men jag har varit ock klättrat några gånger på klätterverket med instruktör... och du kan säkert fräscha upp mina kunskaper snabbt...

Maila mig om du fortfarande söker klättersällskap...

mailathomas@hotmail.com

Thomas
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Tritorn Klätterkurs Kristianstad med omnejd? Klätterkompis 4
Jakko Någon som är sugen på klätterkurs i Lyse helgen 17-18 september? Klätterkompis 0
helenabrogren Någon som ska gå på Växjö universitets klätterkurs v 26 o v32? Klätterkompis 1
Johnny Puma Klätterkurs Klätterkompis 3
johlin ska gå högalpin klätterkurs, repkamrat sökes Klätterkompis 2
maggda Klätterkurs Klätterkompis 3
sara_gustafsson Nybörjare söker klätterkompis i Nacka på Klätterverket Klätterkompis 2
xet Klätterkompis dagtid Klätterverket??? Klätterkompis 4
concrete Klätterverket? Klätterkompis 0
Jonna J Klätterkompis Sthlm/Klätterverket! Klätterkompis 1
Sweedee Klätterkompis Klätterverket Klätterkompis 0
anha Klätterverket samt utomhus (ev K2 också) Klätterkompis 0
msigrand Förälder/Barn Klätterverket Sickla Klätterkompis 0
Joakim Ambrosson Nybörjare, Klätterverket Klätterkompis 3
sodan Klätterkompis på Klätterverket till nybörjare Klätterkompis 0
Feddan Klätterkompis sökes! [Klätterverket] Klätterkompis 1
Borgas klätterkompis på klätterverket kvällar Klätterkompis 2
Borgas Klätterverket ikväll 29/1 Klätterkompis 0
Eriklundqvist klätterverket Klätterkompis 1
xet Klättra på klätterverket Klätterkompis 0
m_carling Klätterpolare i Sthlm, Klätterverket Klätterkompis 4
langby (Yngre) Klätterkompis - Klätterverket Klätterkompis 0
langby Söker person till säkringskurs på Klätterverket Klätterkompis 7
mararv klätterverket dagtid Klätterkompis 0
larhed Klätterverket dagtid - någon som har lust ??? Klätterkompis 2

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.