• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Jotunheim, Galdhöpiggen+glittertind

Hej
Jag funderar på att i slutet av veckan eller i början av nästa vecka (runt den 10:e-11:e), dra till Jotunheim för att knalla upp för Galdhöpiggen och Glittertind. Jag tänker mig bara åka upp, bestiga och åka hem. Anledningen till det är att jag snart skall ut till sjöss och vill hinna detta innan jag drar. Jag delar gärna (hyr)bil- och bensinkostnader, då kollektiv trafiken upp dit kostar för mycket och tar för lång tid. Jag bor i Göteborg, men kan tänka mig att möta upp nån annanstans.

Jättekul om du intresserad!
Du når mig antingen via meddelandefunktionen på utsidan, eller mejl till lilonjo(at)hotmail.com eller tel nollsju67645958.

Ha de!
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
lilonjo Jotunheim i Juli ca 6:e-12:e Reskompis 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.