Jaktlag

Söker några som är intereserade av att vara med och starta ett jaktlag.Är ni det så maila mig(skriv gärna lite om er själva och hur mycket är ni beredda att betala..underlättar när vi söker mark) så får vi se vad det kan mynna ut i...
 
nurkov; sa:
Söker några som är intereserade av att vara med och starta ett jaktlag.Är ni det så maila mig(skriv gärna lite om er själva och hur mycket är ni beredda att betala..underlättar när vi söker mark) så får vi se vad det kan mynna ut i...

Lite otydligt, var i landet har du tänkt dig? Problemen är ju inte att hitta jaktintresserade utan just marken. Har du mark i västra götaland är jag i alla fall intresserad och många med mig.
 
Jaktmark (svar till Nurhan Kovacevic)

Hej Nurhan jag är intreserad att vara med i ett jaktlag men frågan är vad har du tängt vad markerna skall ligga, samt vad är det för jakt? all,småvilt,älg,hjort,gris,marker för drevjakt med t.ex tax/ drever eller stövare samt hur mycket folk vill du skall vara med.Jag bor i Skepplanda 2,5 mil
NO om Kungälv.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
moe_mart Med i jaktlag, rätt att jaga ensam? Jakt 4
Kaliberjakt Jaktlag i Kronoberg Jakt 3
joel89 Jaktlag i ÖREBRO Jakt 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.