• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Jämtland, 12-21/8

Har fått en hel del frågor från en tråd som jag nu inte kan hitta tillbaka till (vandring i Kebnekaise handlade den om iaf), så postar här istället:

Mina planer är dessa:

* Jämtland
* 12-21/8
* Tält, men kan tänka mig någon stugnatt också samt bastu
* 1,3-1,5 mil/dag, 8-9 dagar
* Jag är mycket flexibel, har semester..

Ruttförslag:

* Storulvån-Sylarna (toppbestigning?)-Helags (toppbestigning enklare)-Gåsen-Lunndörren-Vålådalen, ca 12 mil.
* Ljungdalen/Kläppen-Helags-Sylarna-Gåsen, Lunndörren-Vålådalen, ca 11 mil.

Om någon är sugen så hojta! Svarar på frågor i denna tråd så att alla kan se ;) Alltid hjälper det någon kotte där ute också.

// Jocke
 
Fasen det där låter väldans trevligt! har haft lite kontakt med Martin Hedlund som sa att du organiserar denna vandring. Jag kommer förmodligen inte kunna de datumena ( och har dessvärre inte många luckor i augusti som det ser ut just nu) men hoppas vandringen blir fin! blir det nån mer senare i höst så hör gärna av er! Mvh//Erika
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.