Isdax?

Tycker inte att så många som borde har visat intresse för att åka med på klubbens isresa till rjukan över nyår. Ha i åtankarna att Rjukan är europas kanske bästa plats för isklättring! Med andra ord ett bra tillfälle för alla oavsätt om man är erfaren eller bara nybörjare.
Och klubbens hyrda mysiga stuga bara står där och väntar på medlemarna.
 
klart jag vill klättra lite is... men..

Klart att jag vill klättra lite is...men... jag har inte fått reda på om jag kan få ledigt än....
vilka datum är det som gäller och vad skulle resan kosta i runda slängar ?
hur reser vi?
har ett visst minne av att jag har fått ett höstprogram där allt detta stod..men....ja...var nu det é nånstans.

ge mig lite info så hänger jag nog med.

/
Micke Blixt
 
Klart vi ska hacka is!!!

Är stuga fixad eller? Från när? Vem kommer? Kan någon ta med en bil extra? Jag blir avsläppt i Rjukan 26/12 på väg hem från Hemsedal och skulle behöva få en bil uppkörd till Rjukan. BMW. Ohyggligt exklusiv. Full tank. En sjuttis gin och en påse nötter ingår i erbjudandet. + oliver.
 
Yo hooker
Is ska de bli. Jag kommer upp den 26 hade jag tänkt. Har plats i min bil både upp och ner. Självklart snackar vi BMW här också + många pållar!

Trodde att du skulle åka ner med mig efter typ en vecka den 4 jan. l

Hur som hälst står en mysig stuga till medlemmarnas förfogande från den 26 dec till 4 jan.

ring mig om nån undrar 0708-674557
 
Klen lever eller?

Hejsan gossar.
Hörde jag inte något om att Rapp skulle smyga undan till Hemsedal mitt under isövningarna. För att skona levern kan hända. Jag behöver nog ta mej hem ett par dagar tidigare ändå, kring 2/1, (levern, ni vet). Har nån koll på vem som kommer med?
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.