• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Idre v. 8 Boende

Hej!
Vi är två 18-åriga tjejer som hade tänkt att åka till Idre vecka 8 och söker nu någonstans att bo i en vecka.
Har kollat runt på olika stugor, men alla ligger runt 4000-5000, och det är inte riktigt vad vi har råd med. Så om det är någon som kan erbjuda ett boende till ett billigare pris, eller kan tänka dela boende, vore vi ytterst tacksamma!

Så hör av er om ni vet något!
Tack på förhand!
M.V.H Therese Henriksson & Sabine Hermansson, Halmstad
 
Idre v. 8

Hej.. Jag har under den kommande säsongen tänkt åka upp till Idre några ggr. för några dagars underbar skidåkning m.m. Om jag åker m en el. flera vänner vet jag ej skrivande stund, men att det blir minst 1-2 turer till Idre, det är jag övertygad om.

Har mkt. förmånliga priser på Idrefjälls stugor, har dock ej koll på om jag har det fullt så förmånligt under den vecka ni har tänkt bo där, men det kan jag checka upp.

Möjligheten finns till samboende, men som det är nu kan jag inget lova.

Ta och skicka mig ett mail så kanske vi inom kort kan komma fram till en smidig lösning.

dnordv@tiscali.se


/MVH David
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.