Hur hitta chaufför som kan köra bil upp till norra Dalarna?

Har en bil som behöver köras upp från Skaraborg till norra Dalarna (Idre-området) midsommarhelgen. Någon som vet någon sida, app, Facebook-grupp eller liknande där man kan hitta en chaufför?
 
kontakta ett taxibolag. Dom kommer ta rejält betalt men dom har chaufförer som löser ditt problem.
 
Det finns ju sajter där man kan samordna samåkning. Borde väl inte vara omöjligt att lägga ut den här typen av förfrågan där. Gratis resa till Dalarna vid midsommar låter ju inte helt omöjligt att hitta en intressent till!

Det finns flera, bara första bästa.
 
Det finns ju sajter där man kan samordna samåkning. Borde väl inte vara omöjligt att lägga ut den här typen av förfrågan där. Gratis resa till Dalarna vid midsommar låter ju inte helt omöjligt att hitta en intressent till!

Det finns flera, bara första bästa.

Tack för tips! Ja det blir gratis hemresa också för jag betalar buss-/tågbiljett hem åt den som kör upp bilen.
 
Jag har körkort och har bekanta som har stuga på Sollerön. 😋

Skojar. Har inte haft bil på decennier, så jag ska nog inte ge mig på att köra nån annans ögonsten så långt. Annars kunde jag ha tänkt mig som en kul grej.

Lycka till hur som. Tycker det låter lätt som en plätt att hitta nån med de villkor du erbjuder. 👍
 

Liknande trådar


Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.