Garminforum?

RedBreather; sa:
Gnällspik, javisst, men detta är numera ett Garminforum och inte ett navigeringsforum numera...

GPS, pyttsan! Nymodigheter..det kommer aldrig att slå. Klocka, kompass och en schysst sextant (hihi..) är allt jag behöver. Inga batterier, och jag skulle vilja se USA försöka stänga av solen! Så det så! ;-)

(Går det förresten att få tag på sextanter idag?)
/RJ
 
Det väsentliga är inte att byta mojäng stup i kvarten. Det väsentliga är att lära sig den man har, så man kan använda den ordentligt.

Anders
 
Men vi barn behöver ju ständigt nya leksaker för att stimuleras och utvecklas.

AndersLj
 
apersson850; sa:
Det väsentliga är inte att byta mojäng stup i kvarten. Det väsentliga är att lära sig den man har, så man kan använda den ordentligt.

Anders

Finns det något samband mellan hur svårt det är att använda mojängen och hur mycket den diskuteras??
...vi som inte använder Garmin förstår vår utrustning...

Ja, detta är väldigt orättvist, det är väl så att många har Garmin-mojänger. Och vi som kritiserar och tycker de är onödiga är bara avundsjuka. Jag, och säker många med mig, har lärt mig hur min karta och kompass funkar. Och då blir hela navigations forumet mindre intressant, eller?
Vad vill trådstartaren diskutera istället för Garmin produkter? Starta en tråd om navigering vettja. Annars gör jag det.

Ha det,
Niklas
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.