• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Frysövning 19/1 Gåseborg, Järfälla/Stockholm/upplandsledem

Frysövning 19/1 Gåseborg, Järfälla/Stockholm/Upplandsleden

Hej,
Anspråkslöst, kallt och på "egen hand", lördag 19/1->söndag.

Jag tänkte känna på kylan då den tycks besöka oss på allvar denna helg. Vore kul att träffa andra knäppisar. Jag tar med mig så mkt ved jag orkar och lite whiskey & korv att grilla. Upp till var att bära det de vill & orkar. Inga måsten eller tider, just do it:)

http://www.utinaturen.nu/naturomraden/kommuner/jarfalla/gaseborg

Mvh
Lars
 
Senast ändrad:
Jag inser att det inte framgick så bra att jag tänkte mig övernattning i tält... Det hela är för mig en förövning inför Fjälltur i April:) Ska bla försöka få ordning (minska) kondens-eländet och lite effektivare snösmältning - om möjligt. Nu blir det ju mildare än jag trodde men det får duga & en kollega offrar sig med dessa utsikter:)
 
Kul, har samma planer fast har tänkt mig tälta utanför lunsentorpet i Uppsala. Ett liten genrep inför en fjälltur senare i vår. SMHI säger just nu -17 på natten så bli ett bra tillfälle att se om alla saker håller måttet, bla mina dubbla sovsäckar som enbart småprovats på balkongen ska bli spännande.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Joakim Ambrosson Outdoor-femkamp, Gåseborg, Stockholm Träffar 0
pedalrosa Cykelkompisar nära Järfälla-Stockholm Träffar 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.