• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftsvänner Avesta/dalarna!

Hejsan!

Är en tjej som älskar att vara i naturen, dock så delar varken pojkvännen eller vännerna detta intresse. Om det finns nån omkring Avesta/dalarna som känner likadant kanske vi kan slå oss ihop och hitta på lite olika aktiviteter :).

Mvh Ann-Louise
 
Samma här!

Hej!

Jag sitter i samma sits som du, bor dock i Västerås och det är ju en bit men inte allt för långt!
Har du tänkt dig något spännande framöver?
 
Hej hej! Kul att du svarade Emma! Jag har inget inbokat, men hänger gärna på allt möjligt, har du några planer? Mvh Loisen
 
Va kul! Nej jag har väl inget planerat just för tillfället förutom att jag är jättesugen på att gå en klätterkurs utomhus. Tyvärr har jag ingen kompis som vill hänga på och det är ju en fördel att ha ngn att klättra med! Är du sugen på en kurs vore det ju toppen att gå tillsammans!?
 
Jag klättrade lite förut, det är verkligen jätteroligt! När, var och hur är klätterkursen?

Loisen
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.