• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Frilufts kompis

Hej,

Jag är en tjej på snart 25 år som är intresserad av friluftsliv. Har dock inga kamrater som har lust att hänga med på lite äventyr. Jag har lust att sela, ta jakt kort, padla, fjälvandra, cykel semestra, fiska, klätra och allt möjligt skoj.

Så har du lust att hänga på och göra något och få en ny vän på köpet så hör gärna av dig! Kanske du har lust att komma med till Afrika och jobba med aids barn någon gång...ja, då måst du bara höra av dig!!

Jag väntar...
 
Hej

jag är också ny på denna härliga sida. blev medlem för runt ett år sen men har inte varit inne på länge. jag älskar att promenera nära vattnet och bara vara i naturen men har kommit på att jag inte känner till dom bästa ställen att små vandra på i stockholms område. har du några tips? funderar på nacka reservat? kan man gå där? är det fint? Mvh/Ronald jag hänger gärna på någon aktivitet eller vandring. har 2 vänner som älskar naturen som jag gör men det blir inte ofta man kommer ut och jag skulle vilja ut mera
[Ändrat av Roneo 2003-07-06 kl 09:31]
 
Afrika säger du...

Hej Sonja
Afrika låter väldigt intressant har alltid velat jobba där med något, när skall du ner nästa gång? Du får berätta lite mer... MVH Johan

kv@rneberg.johan.as
 
frilufts bekantar

Kan hålla med om att det är ont om vänner som vill ut lite mer än bara ut och knalla lite i skogen. hör gärna av dig/er om ni vill ha sällskap. har semester nu i tre veckor så det blir vell att resa lite i sverige och häla på vänner då. kanske man kan stanna till på fler ställen och kajaka klättra eller nått

Skriv gärna en rad eller två
D.Sch
d-sch@home.se
 
Hallå Sonja

Även jag är ute efter friluftspartner. Nu är det mest paddling och cykling som är aktuellt för mig, men inget är uteslutet.

Hör av dig: henrik.eriksson@mbox355.swipnet.se

MVH
Henrik
 
hej det är roligt att det du finns,jag uppskattar ditt arbete därför ville hör av dig och lära känna dig puss o kram
 
hej!

jag har oxå väldigt få friluftsvänner men skulle vilja hänga med o göra ngt det där med afrika låter väldans intressant oturligt nog så ska jag gå på folkhögskola nu ett år framöver men sedan är det bara fritt fram för allt...

om du vill nå mej finns jag på skogslurv@hotmail.com

ciao/ Emma
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.