• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Frankenjura i juli?

Någon som är intresserad av att hänga på till Frankenjura nu i juli? Kommer troligtvis att flyga ner till Nürnberg och hyra en bil på plats. Både sport- och boulder kan komma i fråga.
 
Du kan alltid skicka ett e-post till mig när det närmar sig. Jag och min kille bor nära Karlsruhe och bilar dit via Nürnberg när andan faller på (läs: vi har bara varit där 2 gånger men räknar med fler).
Vi var där senast i helgen, men ack, det finns ju så mycket att beta av :D
Vi är dock spontana och har svårt att planera sådant långt i förväg (beror ju på vädret också!)
Och just det, sportklättring är det som gäller.
 
Ok, där ser man.

Fick idag veta att jag kommer jobba i juli, men är det lugnt på jobbet (vilket det ofta är i juli) brukar det inte vara omöjligt att få loss en långhelg.

Stay tuned!
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.