Foto- varför inga kottar?

clindh

Forumvärd
Kottar på väg

Kottar kommer - vi har bara inte hunnit med att stoppa in den koden än. Alla som har bilder inne kommer få "retroaktiva kottar". Antalet blir dock inte 75 utan något lägre, i stil med inlägg, recesion eller dylikt.
 
Foto + berättelse borde vara mer värt än recensioner

Christer skriver: "Antalet blir dock inte 75 utan något lägre, i stil med inlägg, recesion eller dylikt."

Betyder det att recensioner kommer att sänkas från 75 kottar till kanske 10? Med tanke på hur många recensioner ser ut och hur folk upprepar tidigare recensioner så tycker jag att det är mycket rimligt att sänka kottetilldelningen för detta. Dock inte så drastiskt som till 10 kottar kanske.

Om recensionerna devalveras; sänks i så fall antalet kottar i korgarna för de som har skrivit många recensioner? (Nej, jag är inte en av dem ;-)

Personligen så tycker jag att fotoalbumen borde "belönas" mer än diskussionsinlägg och recensioner. Inte minst med tanke på arbetsinsatsen: De flesta måste nog scanna in och behandla bilderna, ladda upp dem och dessutom skriver väl många när, var och hur om bilderna...

Hälsningar,


/JOHAN
[Ändrat av johanl 2000-11-01 kl 11:22]
 

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.