• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Fortsättning på enkät om fridykning, hjälp sökes!

För en stund sedan la jag upp en enkät med frågor rörande fridykning i allmänhet.
Hittils har det kommit in 145 svar, en ganska stor grupp alltså!
Svaren kan du finna på

http://www.createsurvey.com/cgi-bin/graph?s=11841&magic=5uST0eiPwddPdpj

Enkäten var aningens korkat utförd, och mätsäkerheten på en del frågor är tveksam, bla. Där vissa alternativ saknades. Så undersökningen måste tas med en nypa salt.

Nu är nästa steg i min undersökning att inrikta mig på ungdomar i ålderskategorin 14-24.
Därför söker jag dig som är mellan 14 och 24 år och har fridykning som ett av dina stora intressen för en djupare enkätundersökning och ev. en intervju.

Därför ber jag dig som tillhör gruppen att skicka ett mail med ämnesraden UNGDOMFRI till jim@pc.nu så skickar jag mer information när enkäten är klar.
Du kan delta i enkäten även om du vill vara anonym.

Detta är en av de sista delarna i min forskning så det skulle vara till en väldigt stor hjälp!

Tack på förhand!

/Jim Silverberg
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.