förbundskort, när får man sånt?

tjenixen!

blev nyligen medlem i skk och förbundet. betalade 350+300 kontant uppe vid väggen och fick då ett blått kort (skks kort), men när jag läser det som står om ifall man skulle vilja klättra på väggen i malmö så står det att man skall visa upp både skks _och_ förbundets kort. kommer man få ett sånt förbundskort hemskickat eller hur funkar det?

tpf / alex
 
Hej,

du kommer få ett papperskort (medlemskort skf) hemsickat till dig inom kort. Vår käre medlemsregistrator har just åkt på klätterresa till England men fixar det säkert när han kommer hem om ca 11 dagar.

Om du vill träna i Malmö kan det gå ändå (kanske) om du talar om hur läget är. Du har ju träningskrortet.

mvh Tina
 
aha, nej jag mest undrade om själva kortet, om det var ngt
jag hade missat eller så. tack för svaret!

mvh / alex
 
tjaba!

har fortfarande inte fått något kort från skk.
skall jag skicka ett email till skk och kolla läget?

tpf / alex
 
Samma för mig ... det är ett par månader sedan jag betalade avgiften nu, men inte fått hem något kort ännu...
 
Låter riktigt dåligt!

Ring eller maila medlemsansvarig:

Anders Nilsson
070-7735803 anders_47@spray.se
 
Jag har i alla fall inte fått något hemskickat ännu och jag har varit medlem i över två månader nu =/
Kanske bäst att kolla så min address verkligen finns inskriven i klubbregistret.
 
detsamma gäller för mig.
Jag har ringt och pratat med den ansvarige i fråga och han sa att det skulle "komma i veckan" för flera veckor sedan nu. Trist att ni i klubben inte verkar ha nån koll på detta.
Glädjande att festkommitén har bättre koll. Jag fick inbjudan till festen nu på lördag men nåt annat har jag inte fått.
Hoppas på bättring...
 
Jag blir så trött...

och sur för att det inte fungerar. Anders har lovat att fixa detta men jag ser ju att det inte går så bra.

Det är inte så att klubben inte har koll och att festkommitten har det, utan medlemskapet är Anders ansvar och fester mm i utskick är det styrelsen som bestämmer om och fixar. Det kommer inom nån vecka fö ett till brev hem med lite smått och gått i :).

Jag skall kolla en gång till med Anders angående märkena. Om det inte funkar så kommer jag att fixa till det på ett eller annat sätt.

mvh Tina Yu
ordf. skk (+ ex medlemsansv.)
 

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.