Flyväst - borttappad länk - hjälp!

Nu hoppas jag på hjälp av er här på forumet.

I somras när jag surfade efter kajakutrustning, hittade jag en australiensisk väst (fanns i rött och gult) den var väl inte godkänd i Sverige än men jag vill minnas att jag läste här på forumet att det var på gång. Fanns även ett vätskesystem till den och jag var intresserad av den av just den anledningen eftersom paddling för min del är en träningsform.

Nu när jag började surfa runt efter kurser mm för att förbereda mig lite inför våren/sommaren, skulle jag kolla upp västen igen men hittar inte länken som jag var säker på att jag hade sparat och naturligtvis kommer jag inte ihåg märket (erkänner att mitt minne är pinsamt likt en guldfisks mellan varven) eller vilka sidor jag var inne på när jag hittade den.

Är det någon som vet vilken väst jag yrar om och har en länk så please please tala gärna om det
 
Om vätskesystemet är anledningen till att du är intresserad av just den västen så finns det väldigt många andra västar som oxå har vätskesystem. Eller finns det nån annan anledning till att den skulle vara bättre än alla andra? Mitt tips är att istället undersöka vad den lokala handlaren har att erbjuda. Det skadar inte att prova västen irl så den sitter Ok, och alla fickor och dyl ser ut som man tänkt sig innan man slår till.
//Anders
 
Supertack för länken! Tror att jag har hittat den men ska kolla lite noggrannare senare när jag har tid.

Jag kikar givetvis omkring här hemma också och det är alltid bäst när man kan prova grejerna. Min svaga punkt är att jag inte bara vill ha bra och säkra saker när jag ger mig ut på havet - jag vill att de ska se hyfsat bra ut också ;) Det är den pinsamma sanningen...

Jag vet att jag såg västen, läste på om den och insåg att det stod mitt namn på den men mitt guldfiskminne tappade bort både produktnamn och länk - tragiskt men nu finns det åter hopp!
 
Hydraulics race pro

...var den västen jag bloggade om. Säljs av Nomado i Norrköping (nomado.se) eller utinaturen.no

Den är grym!

/Erik
surfskisweden.blogspot.com
 
...var den västen jag bloggade om. Säljs av Nomado i Norrköping (nomado.se) eller utinaturen.no

Den är grym!

/Erik
surfskisweden.blogspot.com

Det var precis den västen jag letade efter!!! Nu är jag superglad trots mitt förkylda och febriga tillstånd!!!!

Det verkar onekligen som om de som har provat den är väldigt nöjda med den!
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Hinka Rolla länk Paddling allmänt 4
gorans Länk till Jonas Paddling allmänt 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.