Flytta tekniken till ALLMÄNT forumet!!!?

Jag undrar om vi som alltid kollar inn detta forumet kan flytta ALLA teknikfrågor till Allmänt forumet istället för att förstöra detta forumet. Djur och natur heter det.

Håller ni med eller vill ni fortsätta med teknikfrågorna här???

Det gäller åxå Action forumet, fast å andra sidan tycker jag att Action och Djur och Natur kan vara ett å samma forum. Men Men det är väl datahackerna som bestämmer det...
:)
Mvh Dan
 
en till som inte förstått

Man föds ju inte till proffs, så för oss som är noviser på att fota, är det bra både att få ställa och läsa om teknik. Vad ska man annars skriva om?

...Johan...
 
FLYTTA FRÅGORNA...

... inte ta bort dem!!!
Så här är det:
Vi har två fotoforum att skriva i, en med rubrik "djur och natur" och en med "action".
Jag kan inte förstå varför det är så krångligt att ha ALLA teknikfrågor ( menas: Vilken kamera är bäst mellan x och x? Vilken film? Objektivfrågor och det som rör tekniken i allmänt) på ett och samma ställe. Nu är det utspritt på två forum, och det skulle bli snyggare om vi kunde dela upp dessa. En med "Foto och teknik" och en med "Foto natur/action".

Jag är heller inget proffs, men jag vågar ändra på saker och ting för att det ska bli bättre.
Det är åxå bra med kritik det bevisar att ni är på hugget i alla fall.
Dan
 
helt rätt

Har aldrig noterat att det finns två fotoforum. Vore bättre att ha ett forum för teknik och ett för själva fotograferandet, än som nu dela upp äventyrsfoto och naturfoto. Ev. bara ha ett forum för allt som rör foto.

Helt rätt Dan, du får väl höra med hackaren på Utsidan.

...Johan...
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.