Fler senaste disk.inlägg på första sidan !!

Varför åtekommer jag till Utsidan nästan dagligen, jo för att se vad som har hänt på dom diskussionsforumen som intresserar mig.
och nu kan ju jag se länkar till dom tre senaste inläggen direkt på första sidan ....och det är bra.
men tänk om jag kunde se tex dom tio senaste inläggen....det vore bra mycket bättre.
vad tycker ni andra om det ?
Björn Olsson
 
Förvisso, men....

Om man nu skall kunna se de 10 senaste så innebär det att något annat måste flytta på sig.
Första sidan är redan nu välfylld och mer information där skulle nog snarare förvärra än förbättra den.
Idén om en personlig förstasida är dock något som man borde fundera vidare på. Det borde gå att styra upp det på något smidigt sätt.

/Richard
 
Det kommer

Tjena!

Jag jobbar på det där, och precis som Richard skriver så är det på den personliga förstasidan det hör hemma.

Jag har tänkt mig ungefär följande funktioner på "Min Utsida":

De tio senaste inläggen i forumen.
De tio senaste som du själv har startat.
Sökfunktion (Både på utsidan och en koppling till internet)
Personlig bevakning i prylmarknaden.
Mer funktioner i fotoalbumet, bland annat med självporträtt.
En "kompislista" där du kan se om dina närmaste kompisar är inloggade eller har gjort något på sajten den senaste tiden.

Har ni några fler förslag som jag skulle kunna bygga in? Visst är det en toppenidé med en egen startsida?

Framsidan är väl kanske mer menad som en aptitretare för dem som inte är här så ofta...

/Niklas, Utsidanhackare...
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.