• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Digital fotokurs i Abisko

Hej!

För någon vecka sedan läste jag om en fotokurs i Abisko i fjällfotografering. Tyvärr var det försent för att anmäla sig till kursen som verkar vara en fantastisk upplevelse:

http://www.rosenmedia.se/index.php?action=fotokurs.html&kod=7

Är det någon som har gått denna kurs och som kan berätta lite mer om den? Har nyligen fått reda på att det fömodligen blir en kurs nästa år också! Blir den av så ska jag givetvis dit! :) Kanske finns någon annan fotointresserad där ute som tycker det låter spännande?
 
onödigt tjafs av en kille på tjejforumet.......

skrev...citerar
"Blir den av så ska jag givetvis dit! :) Kanske finns någon annan fotointresserad där ute som tycker det låter spännande?"

Ja vad säger man? Jag svarade på detta.... Förstått? lr behöver jag förklara det en gång till för dig kära gävleborgare med ofullständigt info?

slutskrivet
 
Jag har inte gått kursen.. men eftersom du inte fått svar från nån som har gjort det så skriver jag ändå =) Jag tror den kan vara jättebra. Abisko-området är jättevackert och som gjort för naturfoto och Peter är jättetrevlig och en mycket duktig fotograf.
 
Hej AnnaKarin!
Tack för ditt svar! Kul att höra att du också tror att kursen kan vara något att ha. :)

/Susan
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
fosvald Løb fra Abisko til Vakkotavare? Tjejforum 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.