• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Dela helikopter

Hej
Jag ska upp och vandra v.36-37 runt Kebnekaise.
Fusk eller fel, det må de lärde tvista om men jag ska ta helikopter från Nikkaluokta till Vistasstugorna. Min förfrågan är om någon är intresserad att dela helikopterkostnaderna. (Vandrar gör jag själv).
När? 5:e september (Jag är flexibel så finns önskemål kan jag rucka någon dag)
Kostnad? 3400kr för hela helikoptern (Den tar max fyra pers + packning á 25kg, så tre lediga platser finnes)

Varför helikopter? För alla "tipsare" så har jag åkt båt och även vandrat stigen förr och har tyvärr inte tiden för anmarsch genom hela nedre vistasvagge (Som handen på hjärtat inte är särskilt intressant). Dessutom är stora kamerautrustningen med.

Är du intresserad av att flyga antingen upp i dalen eller hem till Nikkaluokta, skicka ett PM eller lämpligast "Skicka epost till..."-funktionen.
Det är inte akut att boka (Jag har en preliminär bokning ligger hos Kallax Flyg AB), kollar nu mest om det finns något intresse.
Mvh Joel
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.