• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Bouldering och övrig utomhusklättringskamrat kring Umeå sökes.

Jag har under det senaste halvåret boulderklättrat i Bohuslänstrakterna och har nu flyttat tillbaka till kära gamla Norrland, närmare bestämt Umeå, och lämnat alla mina tidigare klätterkompisar bakom mig. Jag känner inte till bouldering/annan klättringsmöjligheterna kring Umeå och får gärna kontakt med någon som har bättre koll än jag(och möjligtvis en crashpad).

MVH
Amanda
 
Tipsar om Håkmark en bit utanför Umeå, många fina problem där. Jag brukar bouldra ensam där men skulle nog kunna tänka mig klättra med någon annan. Alltid kul att vara 2. Jag äger dock ingen crash pad och bouldrar alltså utan.

Jag är också bara tillgänglig fram till 24e juli.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.