• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Bohusleden i sommar

Jag är en tjej på 25 som funderar på att gå hela eller delar av Bohusleden (från Strömstad till Göteborg) i sommar. Hade varit kul att vandra med några andra tjejer som uppskattar en vandring i lagom hårt tempo i bohusläns fantastiska natur.

Har du lust att hänga med? Höra av dig till mig: hanna.moller@home.se
 
på cykel

Jag har cyklat nämnda led och kan bara säga att den är kanon! men att gå den känns lite långt.. ett tips är att akta sig för de "större" vägarna, vägrenar finns inte....
 
inte omöjligt

Jag går gärna, men knappst hela, det är rätt lång... Hittills har jag bara sprungit några mil i fina skogar på leden. Så vitt jag vet går leden mest i inlandet så den mest typiska västkustnaturen kanske man inte får se. Vilken del skulle du föredra?
 
Satt just och funderade på samma sak...

Jag gick några mil av leden förra sommaren och tänkte gå lite mer i år. Satt just och fundrade på om det kunde finnas någon att vandra med. Jag skickar dig ett mail också.

Sandra
 
Hej Hanna!

Dina planer på att gå (ev cykla?) längs Bohusleden låter som en trevlig sommaraktivitet. Själv har jag tänkt att vandra i Värmlands skogar (Glaskogens naturreservat) i sommar, men kustlandskapet tilltalar mig också. Det vore roligt att göra dig sällskap på turen. Vi kan väl höras av!
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Lea262 Bohusleden Tjejforum 8
oresten Bouldering i Squamish (Kanada) i sommar? Tjejforum 0
Monique Vandringsresa till Europa i sommar?? Tjejforum 0
Annette1 Seglingskurs i sommar? Tjejforum 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.