• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Blinda brudar i Øsd?

Ær det bara hemmablindheten som gør att så få unga damer i Østersund har ett intresse før vad som erbjuds i jæmtland?

Som det verkar så ær de ænda tjejerna med fjællintresse (Åre bortræknat) inflyttade.

Kan någon svara mig varfør?
 
Åk till Stockholm och gå ut där.. Du kommer troligtvis att vara jättepitoresk och spännande för Stockholm's brudarna..

(generaliserar? jag?)
 
Vi bor inte i ÖSD längre

Raskolnikov; sa:
Ær det bara hemmablindheten som gør att så få unga damer i Østersund har ett intresse før vad som erbjuds i jæmtland?

Som det verkar så ær de ænda tjejerna med fjællintresse (Åre bortræknat) inflyttade.

Kan någon svara mig varfør?
Därför att vi tjejer från Östersund helt enkelt flyttat därifrån. Ingen av mina vänner bor kvar och inte jag heller.

/Helen
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Freddan75 Brudar i fjällen!! Tjejforum 156

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.