Biltemakök, icke urspårad tråd...

Jag försökte lägga in en seriös fråga i den härligt urspårade tråden om biltemas nya kök, har nu insett mitt misstag och startar en ny tråd istället.

Frågan lyder alltså:
Är det någon som hunnit undersöka detta nya "mirakelkök"? Priset verkar OK, är det aluminiumkvaliteten som är sämre än ex. Trangia...? Annars är det värt att köpa bara för att få grytorna och med lite tur kanske man även kan klämma in sitt Nova i det.

http://www.biltema.se/products/product.asp?iItemId=51540

/M
 
Jag förstår din frustration i frågan Micke. Tråden som ju redan från början var av skämtkaraktär kanske lämpligen borde ha startats i "fritt forum" för att riktigt komma till sin rätt.

Huruvida nämnda kök motsvarar kvaliteten på monteringsarbetet inför fotograferingen eller om det är ett sjusärdeles kalaskök vet jag dock inte. Men visst glänser det fint på bilderna!

/ G
 
vet inget om biltema-köket ifråga... det handlar väl som vanligt om pris/funktion, jag handlar ibland på Biltema och dessa utvalda varor har funkat lysande till sitt ändamål, jag ser ingen anledning till att kärlen till detta kök inte skulle fungera.. själv så föredrar jag en annan typ av kök så Biltema varianten får vara för min del.. som sagt, det e inte skit bara för att det är billigt!! (händer rätt ofta att i princip samma produkt säljs med olika klistermärken och olika prislappar)
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.