Bildfråga, Varifrån är bilden?

Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med den här frågan.
Men jag kan däremot upplysa alla att det fuskas något aldeles otroligt från ledande "naturfotografers" sida...
Personer som vunnit priser för flera år sedan för deras helt otroliga fotograferingar som sedermera visat sig vara helt och hållet falsarier...
 
Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med den här frågan.
Men jag kan däremot upplysa alla att det fuskas något aldeles otroligt från ledande "naturfotografers" sida...
Personer som vunnit priser för flera år sedan för deras helt otroliga fotograferingar som sedermera visat sig vara helt och hållet falsarier...

det var väl ändå "bara" ett fall. mycket tragiskt men inte en generell regel. Har let till mycket debatt och jag trpor att både svenska och norska N kommer att införa tydliga regler för vad som är Ok (skulel bli förvånad annars)
 
Svårt att hitta rätt avdelning för min undran men jag chansar här på allmänt...

hittade till en sida med jämtländsk turistinformation och längst upp är det en bild på en bro med en cyklist på.

Sidan:
http://www2.jamtland.se/index.php/sv/home/category/easy-35
Bilden:


Finns det någon som vet var bilden är tagen?
såpass exakt att jag skulle kunna hitta dit.

Tack alla!

Skicka ett PM till admin av sidan om bilden, t.ex. var den ät fotograferad, vet dom inte det! Fråga vilken bildbyrå/fotograf dom köpt bilden av... dom lär veta!

Mvh troswe
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.