besattning sokes

Hej,

Nagon som har lust att segla I sommar? Jag behover gast(ar) pa en Albin Vega, 27ft. Har seglat fran Stockholm och ska vidare till Danmark och Oslo. Softar nu pa Gotland innan ny besattning monstar pa. Snittade 5.6 knop under 12 timmar over. Tankta stopp ar Bornholm, Kopenhamn, Halmstad och Goteborg, men aven mindre stallen runt kusten (ungerfar 500 nm tot). Rorliga kostnader delas. Anmal intresse for delstrackor och mojliga dagar; segla2008@hushmail.com

Mvh
Carl
 
Segelsällskap till förfogande!

Hej Carl,

Jag är mycket intresserad av att segla med er från Dammark till Norge. Tidagare har jag seglat med vänner som har segelbåt på sommrarna i Göteborgs skärgård. Jag är oerfaran men tycker det är jätte kul att segla och vill gäna lära mig mer! Hör gärna av dig om du vill ha segelsällskap!

Vänligen,

Evelina
 
Finnes!

Ja!
Jag seglar också gärna med er! Finns tillgänglig från 13:e och framåt. Har, liksom Evelina, inte så mycket praktisk erfarenhet från segling. Men hyfsad båt-vana, och lättlärd som man säger. Hör gärna av er.
VÄnligen, Nina
076-222 20 78
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
nabertil Gast Sokes - Ystad till Bergen Segelsporter 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.