• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Bästa tjejskidan?

Tänkte att det kanske blir lite bättre respons på min fråga om jag skriver här....
Är i färd med att köpa nya lagg och valet står mellan Salomon Crossmax 10 Pilot och Stöckli Spirit Free... har provåkt båda på samma typ av underlag (blöt sockersnö och lite kallare underlag, samt kört bitvis på Svartberget (i Åre) med Stöcklin)...
Är det någon som kan ge mig råd så här i valet och kvalet. Jag åker mycket och på "svarta skidor" som skiduthyrarna i Åre skulle uttryckt det.... Det är ju även lite annorlunda att som tjej köpa lagg än när en kille står och väljer, om ni förstår vad jag menar?!
Jag har två krav; skidan skall funka både som "manchesterbrännare" och bära i djup offpist puder. Är det för mycket begärt?!
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Guldpilen Bästa tjejryggsäck Tjejforum 25

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.