Auto Route2004

Vet någon om man kan ladda ner Auto Route 2004 i en iQue 3600 och i så fall hur går man tillväga? Jag behöver en karta med skaplig täckning över Irland,och City Select täcker ju bara vissa delar av Irland. Eller finns det någon annan karta än Auto Route som täcker Irland.(På skiva, vill helst inte scanna).
Magnus
 
Ingen på Navtech baserad nav programvara täcker Irland bra. Jag talade med Navtech på Cebit i förgår om Irland och andra ofullständight täckta områden. Just irland är ett problem. Det finns mycket dåligt med basdata. Men kunderna kräver Irland, så det är på gång.

TeleAtlas verkar något bättre att döma av ww.multimap.com men jag tror inte dom är ute på nav program CD's ännu. Så inget bra tips på ruttbara vägkartor för Irland än på ett år.

Navman använder TeleAtlas och har programvara för PPC palm och sony clie, men inte garmin ique än. Ska försöka få dem intresserade. Men det lär dröja. Såg dem på Cebit.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
niking Auto-omtypning i Orogon 550t Navigering 5
Ehrsa Finns Dag/Natt/Auto på Colorado 300 ?? Navigering 0
Wallan Auto Route 2003 Navigering 6

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.