Amerikan som är ute under tiden Bush är president?

tjo!

någon som vet något mer om den här killen? jag har för mig att jag läst om honom tidigare någonstans – men kan inte hitta det igen! Någon som har en länk eller dylikt?

Han gav sig alltså ut när Bush valdes till president (minns dock inte om det var vid första valet eller när han blev omvald), och han tänker vara ute tills Bush inte längre är president (dvs. troligtvis tre år till va?).

tack! /C
 
PederafG; sa:
tjo!

någon som vet något mer om den här killen? jag har för mig att jag läst om honom tidigare någonstans – men kan inte hitta det igen! Någon som har en länk eller dylikt?

Han gav sig alltså ut när Bush valdes till president (minns dock inte om det var vid första valet eller när han blev omvald), och han tänker vara ute tills Bush inte längre är president (dvs. troligtvis tre år till va?).

tack! /C

Har oxaa hoert om killen som aer borta fraan USA saa laenge Bush sitter som president. Det aer faktiskt ingen ovanlig ide att haalla sig borta av den anledningen. Jag har traeffat naagra amerikaner under de senaste aaren som har samma instaellning. Traeffade en amerikan i vaaras i Egypten och han hade varit utrest sedan 2000 och skulle tillbaka igen till 2008 om inte Bushs bror Jeff staeller upp i presidentvalet och blir vald...

/Stellan
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.