• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Aktiviteter i Kalmartrakten

Jag har abstinens! Jag vill ut, det har blivit lite lite friluftsliv de senaste åren och det vill jag ändra på. Aktiviteter i Kalmartrakten eftelyses!
 
långfärdsskridskor

Gentiana; sa:
Jag har abstinens! Jag vill ut, det har blivit lite lite friluftsliv de senaste åren och det vill jag ändra på. Aktiviteter i Kalmartrakten eftelyses!

Prata med friluftsfrämjandet så kan du åka långfärdsskridskor på sjöarna och havet. Inte riktigt perfekt is ännu men det kommer med minusgraderna.

/Patrik, Karlskrona
 
Har du bil och kan ta dig lite söderut...så finns ju "hela" bekingeleden till ditt förfogande... Kanske inte kommer riktigt i sin rätta dager nu när det är "vinter" i blekinge...men ändå.. Alternativet är ju 1st gröna kartan och packa ryggan, och se vart färden tar dig. Vill du ha sällskap får du säga till!
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
LonelyWolf Aktiviteter på gång i Götaland Träffar 155
Joakim Ambrosson Dags för aktiviteter! Träffar 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.