• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Är 18, bor i Sthlm och saknar folk att äventyra med.

Hej!
Jag är en glad orienteringstjej som är sugen på att äventyra lite mer. Åker lite skidor/långfärdsskridskor/vandrar (gärna toppturer)/cyklar mtb men har varken familj eller kompisar som är friluftsintressade. Söker lite nytt folk att göra friluftsgrejer med! Intressad? Hoppas de.
 
Jag är på!
Tänker mig resor upp till typ Romme alpin eller bara lite häng i väsjöbacken eller liknande. Jag kommer finnas i norrort efter 17:e december.
maila mig: samuel.eketorp@spray.se om du tycker det verkar intressant.
ha det!
/Samme
 
känner igen mig bra där, har ingen kompis som delar just det intresset med mig. Så letar oxå efter lite nya kompisr i sthlm trakten som man kan ut på äventyr med. Det e bara höra av dig om det låter intressant =)
/Erik
 
Kan bara som alla andra hålla med om att jag saknar vänner med samma intresse, äventyr av alla dess slag. Jag är öppen för alla förslag.

Bor i Sthlm.

gustav.rallfors@telia.com
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.