Övernattningstur!

Hakar gärna på när det passar. Denna helg är det dock meningen att jag ska springa mitt längsta terränglopp i mitt liv hittills och nästa vet jag inte säkert men de 2 nästkommande helgerna kanske funkar. Vem brukar arrangera, vem skriver man till?
 
Hakar gärna på när det passar. Denna helg är det dock meningen att jag ska springa mitt längsta terränglopp i mitt liv hittills och nästa vet jag inte säkert men de 2 nästkommande helgerna kanske funkar. Vem brukar arrangera, vem skriver man till?

Lycka till med loppet! Är det Terrängmaraton? Det räcker nog med att du håller dig uppdaterad här, så löser sig det där med att följa med.
 
Trevliga trådar det här, men borde dom inte ligga under "Grupper/Lokalt, Västragötaland respektive Närke?

Mvh

Johnny
 
Japp så blir det då vi är 3 på fredag och troligtvis 3 på lördag så blir det gula kortet! De som ska med på Fredags turen kan meddela mig här på forumet , så bestämmer vi var vi ska träffas och fiska mm !!! De som ansluter på Lördag gör lika !!! Så byter vi tel nummer så vi kan possitionera oss !!! Skicka priv mess till mig så kommer mer info via mess eller tel om ni skriver tel nummer också !!

Skitfiske !!!

// Andreas
 
Hakar gärna på när det passar. Denna helg är det dock meningen att jag ska springa mitt längsta terränglopp i mitt liv hittills och nästa vet jag inte säkert men de 2 nästkommande helgerna kanske funkar. Vem brukar arrangera, vem skriver man till?

Det brukar lösa sig !! Följ bara tråden eller kontakta den som skriver ut turförslaget så är saken klar !! Kommer meddelande runt torsdag kväll innan vi ska ut . God tur !! / Andreas
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.