Eksholmssjön i Skåne

Är det någon som vet vem som har rättigheterna för fisket i Eksholmssjön i närheten av Holmeja. Är det någon klubb eller går det att lösa fiskekort någonstans? I så fall var?

/g
 
Kontakta dom så får du svar på dina frågor. Sen så har du Yddingecafé som säljer fiskekort till Yddingesjön vid väg 108
 
En fiskeklubb i Svedala? Det var väldigt dålig info på deras hemsida. Har de ensamrätt på sjön? Då är man kanske tvungen att bli medlem för att få utnyttja vattnet, vilket i och för sig kan vara trevligt.
Hur känner du till detta, det står i din profil att du är från Stockholmstrakten.
 
Bodde i Svedala från 94 till 04 och det stämmer att du måste bli medlem men då får du tillgång till båt med.
Dom har ensamrätten där och vad jag vet så är dom inblandade i Yddingesjön med.
 
Oj, du hann slänga iväg ett inlägg till innan jag kom till skott. Ska ta kontakt med dem.

Yddingesjön är jag nog inte intresserad av, Eksholmssön verkar bra mycket intessantare.
 
Det var så lite så. Yddinge är nog som du säjer inget att bry sig om. Är rätt så utfiskad på grund av nätfiske.

Lycka till ;)
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
myospinae Fritt fiske i Skåne? Fiske 1
Henke78 bra fiske i skåne?? Fiske 0
Palle70 Höstabborre i Skåne Fiske 0
umevargen Kustfiske i NV Skåne? Fiske 3
schizo Flugfiske i Skåne? Fiske 5
Freddan75 Havsöring i Skåne. Fiske 9

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.