Har ni upptäckt Honbloggarna? De regerar!

Får man göra så här? Alltså, reklam på Utsidan? Reklam för en annan person utan att fråpga om lov? Jag chansar...

Män - har ni upptäckt honbloggarna? Vilka kvinnor! De tre mest intressanta bloggarna på Utsidan är kvinnor - de enda kvinnor som startat en blogg. Har ni inte brytt er om att läsa dessa så har ni gått miste om många godbitar. Men - de finns ju kvar.

"britts blogg" - skriven av Britt Gaisun - är den som skrivit flest inlägg (20 i skrivande stund). Hon har ett makalöst rikt friluftsliv. Läs och avundas. Hon har dessutom ett makalöst album.
"Fjällfunderingar" - BrittMarie Swärd - kommer på andra plats med 14 inlägg som även dessa vittnar om ett rikt friluftsliv.
"Honvandraren" kallas den tredje - anonym. Hon har än så länge endast skrivit fyra inlägg, men dessa är - enligt mitt tycke - de fyra mest läsvärda.

HåkanF
 
Tackar!

Känns trevligt om det man skriver om blir uppskattat.
en blogg är väl lite " se mej-här är jag",och om andra har utbyte av/inspireras av/känner igen sej i/ det man ur sitt liv väljer att berätta om känns det kul.
Hoppas fler personer av båda kön börjar skriva om sitt friluftsliv etc,lite motvikt till bloggar i andra forum.
Det jag sett av "hon-diskussioner" på andra nätställen och i verkliga livet har så mycket av "livet är en kamp" mot vikt,tid,relationer,att få vara en viktig del i sitt eget liv etc.
Är det ovanligt att ha kul när man inte är i arbete,kan jag ofta undra?
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.