Backpacking United

Bump: Erfarenheter?

Bumpar denna tråden.

Är det någon som handlat härifrån? Erfarenheter från ditt köp?
https://www.backpacking-united.com/se/

Tyskbaserad site och de har även en fysisk butik i Tyskland.

Priserna verkar väldigt bra och de flesta recensioner på Trustpilot är väldilgt bra. Finns dock en del negativa gällande visat vs faktiskt lagersaldo samt visade vs faktiskt debiterade priser(främst för köp till USA och inte inom EU), men några negativa recensioner har även de flesta siter även i Sverige så det kanske man inte ska dra för stora växlar på.

Priserna hos Backpacking United ser dock ibland ut att vara för bra för att vara sanna, vilket ger mig lite dåliga vibbar...
 
Jag har just lagt en beställning av en Electra Townie Go elcykel, håller tummarna att detta fungerar fint, återkommer.
 
Jag har just lagt en beställning av en Electra Townie Go elcykel, håller tummarna att detta fungerar fint, återkommer.

Hej!
Hur gick det för dig med cykeln? Är sugen på att handla från sidan, men har svårt att skaffa mig en säker uppfattning om den känns ok. Vore toppen att få veta hur du tyckte det funkade!
 
som alla annat på web butik börja med snå köp(lågt belopp) om det fungerar sedan fler gr.
Var nära köpa på en Franskt bolag allt verkade ok tills kollade på omdömmen då blev det ej något mer kolla spec på svaren från företaget på andras klagomål.