Stort knivintresse - välj din favoritkniv

O fasen. Hm. Då får jag återkomma med lite andra bilder i morgon!

Tänkte inte på att inte alla var medlemmar ;)

~Paul~
 
Ser fin ut, men inte riktigt min smak. Gillar handtaget, både färg och utformning. Det får till och med det svarta bladet att se okej ut, annars är jag inte så förtjust i färgade blad. Blanka blad är vackrare. Sedan gillar jag när eggen går ända till handtaget.

Men om du gillar den så är det väl bara att slå till. En knapp femhundring är ju inte så mycket.
 
Ser fin ut, men inte riktigt min smak. Gillar handtaget, både färg och utformning. Det får till och med det svarta bladet att se okej ut, annars är jag inte så förtjust i färgade blad. Blanka blad är vackrare. Sedan gillar jag när eggen går ända till handtaget.
Tycker också att blanka blad är bäst. Men tyvärr finns den bara färgad. Tycker de har lyckats ganska bra ändå.
Att eggen inte går ändå ner till handtaget tycker jag inte gör så mycket i det här fallet, eftersom man kan greppa bra precis under eggen ändå och därigenom få ett bra moment iallafall.
 
visst kan man "greppa ner" på kniven men varför inte göra kniven rätt från början utan man gör fel och kompenserar för felet.. ett av de stora mysterierna..förresten, vad ska man ha småräfflorna på ovansidan till?
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.