Visste du att den ultimata ryggsäcken för multipitch trad bara kostar 199kr?

Fantastiskt!

Den enda nackdelen är väl att den troligtvis är tillverkad i en sweatshop av barn med slavliknande arbetsförhållanden..

EDIT; Jag har egentligen ingen som helst aning om hur det förhåller sig på de av stadium kontrakterade fabrikerna i asien.
 
Senast ändrad:
Var och köpte en väska idag på Stadium Sergelgatan. 99 kr skulle de ha för den nu...
Är du säker på att det är samma säck? Det stämmer i alla fall inte längre. Efter att ha läst detta åkte min flickvän förbi just Stadium på Sergelgatan igår runt 17 tiden på vägen hem och då kostade den som vanligt 199kr, eller 149kr om man är någon slags medlem (vilket hon är, så hon köpte en till mig i alla fall). Antingen rättade de till sitt misstag snabbt, eller så är det inte samma säck...
 
haha, jag gjorde samma grej. :) Verkar vara en bra produkt i alla fall. Laddade den precis full med mjölk till fikat på jobbet nu på morgonen och den var skön att bära med den lasten i alla fall.

Gissar att han skrev fel och var på Intersport på sergelgatan och handlade den andra säcken i tråden...
 
Jag köpte stadium-säcken (på stadium faktiskt!). Den var utsatt som 199 kr (149 kr medlemspris). När jag kom till kassan så sa tjejen där -"hoppsan, den var visst nedsatt till 99 kr". Kanske missade jag precis värsta ragget!?
 
På tal om bästa klätterutrustning, just nu säljer Ikea repsäckar för endast fem kronor!
Ancient news, bra för sportklättring... Dessutom finns Kiwi påsar som repsäck till hängande stand (bild nedan). Kiwi erbjuder gratis utbyte till dem också, slit ut dem hur du vill och få nya!

Dessutom finns den senaste transporten för sitt klätterrack på Hemköp, Ica samt Coop! Olika färger finnes!
De finns där, men de säljer dem inte där... Du uppmanar väll inte till stöld???
 

Bilagor

  • P3190421.jpg
    P3190421.jpg
    62.9 KB · Visningar: 520
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Ix Ultimata klätterbyxor Klättring allmänt 13

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.