• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Nybörjare i Göteborgsområdet

Hej igen!

Trevligt med flera intresserade :))
Vad sägs om att träffas nästa helg? Vi kan väl börja med en fika på stan och planera vår första uytflykt? Lördag eftermiddag?

/Emina
 
firar nationaldagen med att flytta så för mig kommer det att bli svårt att hinnas ses på lördag, annars mycket bra initsiativ.

Ewa midsommarfiraden finns det en tråd (se länk på hendricks mai), låter fantastiskt hade gårna hakat på om de inte vore för att jag jobbar hela midsommarhelgen...... :-(
 
Jag skulle gärna hänga med på lördag eftermiddag, vill gärna lära känna lite fler paddelintresserade :)

/Ulrika
 
Svar till ovanstående!
Det är aldrig försent att hänga med : )
Och vad kul att det finns så mycket intresse!
Jag kan inte följa med på lördag tyvärr, för då sitter jag i en segelbåt.
Men jag tycker det vore roligt att ordna träffar lite då och då, så att man får träffa människor av samma intressen som en själv, eller om nån annan vill göra det = )
Hälsn. Lotta
 
Jag hänger också gärna med på mötet nu på lördag eftermiddag, jag kan 17.00
Emina var hade du tänk att ha planeringsmötet?
 
Gött!
Kl 17 låter bra för min del. Hoppas det funkar för dig med, Ulrika.
Ska vi träffas vid Poseidon och ta en fika på Evas Paley?

Ser fram emot att träffa er :)
Emina
 
Jag tror inte att jag har tid att komma, beror på vad det blir för andra planer under helgen. Man nån kanske kan skriva en adress så även jag som inte har bott här så länge hittar.

Det verkar finnas väldigt mkt folk i trakten som vill paddla, kul :)
 
På lördag cyklar jag tjejvättern så jag kan tyvärr inte vara med och fika. Synd! :( Jag är ganska ny på kajak och är gärna med och paddlar kvälls- eller helgturer längre fram mot slutet av juli och augusti.

hannulan; Poseidon = Götaplatsen och Evas Paley ligger på Avenyn nära korsningen med Engelbrektsgatan.

/Nadia
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.