Finns någon android-app att läsa utsidan forum via?

Jag vill minnas att man kunde läsa utsidan forum via appen tapatalk tidigare men när jag öpnade appen (som hade somnat djupt) på min samsung android-mobil så fanns inga tidigare inställningar kvar och jag klarade inte att lägga till utsidan igen.
Försvann tapatalk-kompatibliteten vid stora uppdatering härom sommaren eller är det bara jag som är app-dum?
Har inte betal-verisonen av tapatalk och har android 11 och talatalk 8.8.25(1722)

/Patrik
 
Webläsare, Chrome el Firefox.

Ber om ursäkt att jag inte var tydlig med min fråga, jag försöker igen: Finns någon dedikerad forumläsar-app, som inte är en generisk webläsare, som kör på android 11 och som går att läsa utsidan forum med?

Vill att den hanterar/uppdaterar mitt konto så dator och app är i sync med tidigare lästa/olästa osv på samma sätt som om jag läser från olika datorer idag.

Ha en bra dag!

/Patrik
 

clindh

Forumvärd
Nej tyvärr, vi stängde av Tapatalk pga få som använde den och de ville ha pengar hela tiden
för att slippa deras marknadsföring.
 
Vill att den hanterar/uppdaterar mitt konto så dator och app är i sync med tidigare lästa/olästa osv på samma sätt som om jag läser från olika datorer idag.
Så länge du är inloggad så sparas dina lästa/olästa trådar och inlägg över alla enheter du är inloggad på. Det funkar bra på telefonens webbläsare också.
 
Nej tyvärr, vi stängde av Tapatalk pga få som använde den och de ville ha pengar hela tiden
för att slippa deras marknadsföring.

Fullt förståelligt, tapatalk var för nerlusad med reklam både för sig själv och annat för att vara användarvänlig, enligt min smak. Så jag förstår och sympatiserar med beslutet att skippa tapatalk.

/Patrik
 
Förstår inte vitsen med dedikerade appar eftersom en smartphone i princip är en dator man kan ringa med. Bara hemsidan har mobilanpassad sida, som utsidan har, så funkar de oftast jättbra med en vilken webläsare som helst. Alla dessa appar tar bara utrymme från minnet och slöar ner telefönen i slutändan.
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.