Bevaka inlägg

Hej

Ofta har man kanske inget att tillföra, men tycker ändå att tråden är intressant, av någon anledning.

Efterlyser alltså samma funktion som när man markerar sina egna inlägg att man vill ha ett mejl, när någon uppdaterar tråden.

Med vänlig hälsning
Bert
 
En (temporär) lösning tror jag kan vara att man skriver en "tom" kommentar och sen direkt tar bort den.

Fast det kan vara så att bevakningen tas bort då också, jag har inte provat.
 
Förtret för alla andra

nermander; sa:
En (temporär) lösning tror jag kan vara att man skriver en "tom" kommentar och sen direkt tar bort den.

Fast det kan vara så att bevakningen tas bort då också, jag har inte provat.

Förmodligen funkar det, men det är synnerligen irriterade för alla andra eftersom inlägget hamnar överst i ”senaste listan” utan att det tillkommit något nytt.

För några år sedan var en svarade med ett ”;” en ”.” eller en smilie på alla inlägg han läst. Om det var för att jaga kottar eller av ren okunskap vet jag inte, men han upphörde med detta efter några veckor. Förmodligen eftersom någon tröttnade på att läsa tomma inlägg.

Per Brune
 
Re: Förtret för alla andra

Brune; sa:
Förmodligen funkar det, men det är synnerligen irriterade för alla andra eftersom inlägget hamnar överst i ”senaste listan” utan att det tillkommit något nytt.

Ja, det var ju liksom det, som jag ville undvika.


//Bert
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.