• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Multisport i Frankrike

Hej,

Jag hade tänkt att åka ner till Frankrike någon gång i juli i sommar för att prova multisport med UCPA. Finns det någon, några som är intresserade att fylla min bil?

Mvh,

Henrik
 
Hej! Jag har funderingar på att dra ner till Bénodet i Frankrike för att testa på UCPA's Kite-kurser men det liger kanske lite avsides för jag antar att du ska till östra Frankrike för multisportkursen?
 
Absolut, men det beror lite på hur många platser du har i bilen och när du åker. :) Jag kommer åka ner första eller andra veckan i juli. Har du plats för 2 personer?

//E
 
Just nu lutar det mycket att det kommer att bli vecka 32, multisport i Argentiere eller Chamonix. Finns intresse att samåka till/från Frankrike så hör av er så ska vi försöka fylla bilen/bilarna så gott det går.
 
Multisport Argentière

Vi är tre personer som ska va med på multisportkursen i Argentère
vecka 30. Men det kanske blir lite trångt i bilen :).
 
Vi har bestämt v32, sen får vi se hur många bilar som det behövs. Det beror på hur många som är intresserade.

Har ni redan spikat v32?

/henrik
 
Vi är redan inbokade vecka 30, så då funkar det nog inte.
Vi får skriva ett inlägg och berätta hur kursen var men det
låter riktigt spännande.
 
[]Nope, men om det passar dig så får du gärna följa med till Chamonix v32. Vi ska bila ner men där är ett par platser lediga.

Henrik[/QUOTE]

Jag har bokat med UCPA v 31 så det blir får bli en annan gång, tack ändå!

Elin
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.