• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Efterlysning: Vänerpaddlare

Hejsan!
Jag söker paddlare som liksom jag vill komma i kajaken lite oftare. Jag har paddlat ett par år och gjort några flerdagars-turer men vill få lite fler paddel-timmar per säsong. Bor ni liksom jag i norra änden av Vänern är det ett plus. Hör av er!
 
vänerpaddlare

Hej Vargen

Jag är en vänerpaddlare (Karlstad) som, precis
som du, tycker att det vore trevligt med lite
fler paddlarkompisar.

E-mail:manghan@spray.se
 
Skall ni söderut någon gång, så...

Som framgår av namnet tillhör jag dem som paddlar en hel del (så länge isen inte är för tjock). Då jag bor i Skövde är jag lite för långt bort för att släpa ut er varje helg, men har ni vägarna åt mitt håll så kan vi ta tex Kållandsö (Jarlehus-Läckö-Lurö).

Jag tittar gärna upp till er någon helg också, om det passar.
 
jag med!

Hej Eva!

Jag är också Vänerpaddlare som söker paddelkompisar. Jag bor i Fagerås, lite norr om Karlstad, men paddlar ofta med utgångspunkt från/runt Karlstad.

Jag träffade på ett gäng från paddelklubben. De har tisdagspaddlingar varje vecka under sommarhalvåret. Man träffas kl. 18.30 vi paddelklubben och paddlar en sväng. Nu blir det väl inte fler tisdagspaddlingar i år kanske, det börja bli ju mörkt, men nästa år blir det säkert av.

Hör gärna av dig, jag försöker paddla lite efter jobbet om jag hinner, och kommer inte att ge upp än på ett tag.

Malin
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.