Proviant/Mat

Jag tycker inte att det var så konstigt att moderator-Christer reagerade, oavsett om det skulle hålla i EU-domstolen eller inte.

Däremot tycker jag att det är konstigt att Mikael blir så förbannad.
Det är inte ett dugg synd om dig (eller om Christer för den delen). Kamma dig och försök igen, vettja.
Du kan ju börja med att dänga in ett inlägg i matforumet som alla andra skulle ha gjort... men du kanske inte är så van att vara inomhus med andra människor (som jobbar på kontor)? ;)

Å andra sidan... vad har jag med det här att göra? Inte ett skit. Men eftersom tråden ligger på forumet om Utsidan.se så kan man ju diskutera just forumvett i den här tråden.

Hade det handlat om torkat kött hade jag sagt nåt i stil med:
Klart att torkat kött är bra, det är ju ingen nyhet (även om såklart en energikaka ger mer energi, om det nu är energi man är ute efter). Bästa köttet torkar man själv - det finns många trådar om det. Varför betala i onödan?

Torkat kött är för övrigt bra mat för troll.
[Ändrat av Nordesjö 2005-08-18 kl 10:23]
 
Konstigt att jag blir förbannad ?

Vem har rätt att ta bort/lägga till i ett fritt forum där jag gör ett inlägg, det är en censur som gör mig jävligt förbannad,
I min värld av vänner finns inte sådan censur utan det påminner mer om Stalin/Hover..
Mikael Dwight
Om dett är ett forum för sådana yuppies tackar jag för mig..



Nordesjö; sa:
Jag tycker inte att det var så konstigt att moderator-Christer reagerade, oavsett om det skulle hålla i EU-domstolen eller inte.

Däremot tycker jag att det är konstigt att Mikael blir så förbannad.
Det är inte ett dugg synd om dig (eller om Christer för den delen). Kamma dig och försök igen, vettja.
Du kan ju börja med att dänga in ett inlägg i matforumet som alla andra skulle ha gjort... men du kanske inte är så van att vara inomhus med andra människor (som jobbar på kontor)? ;)

Å andra sidan... vad har jag med det här att göra? Inte ett skit. Men eftersom tråden ligger på forumet om Utsidan.se så kan man ju diskutera just forumvett i den här tråden.

Hade det handlat om torkat kött hade jag sagt nåt i stil med:
Klart att torkat kött är bra, det är ju ingen nyhet (även om såklart en energikaka ger mer energi, om det nu är energi man är ute efter). Bästa köttet torkar man själv - det finns många trådar om det. Varför betala i onödan?

Torkat kött är för övrigt bra mat för troll.
[Ändrat av Nordesjö 2005-08-18 kl 10:23]
 
Re: Konstigt att jag blir förbannad ?

captainmikael; sa:
Vem har rätt att ta bort/lägga till i ett fritt forum där jag gör ett inlägg

Kanske den som har byggt upp hela jäkla sajten?

Men jag håller med om att det är samma sak att ta bort en misstänkt reklamlänk i ett inlägg som att skicka folk till Gulag eller förfölja misstänkta vänstersympatisörer. Skicka Christer till Haag!

Annars är det väl bara att fortsätta att skriva här i forumet som alla andra och bevisa att du inte alls är en sån som skulle försöka göra reklam? Då är det Christer som får stå där med skammen.
[Ändrat av Nordesjö 2005-08-18 kl 14:18]
 
Ha HA Roligt

jag tror det blev en större diskution om smygriklam när du tog bort hans/hons inlägg troligen så hade ingen tänkt på att kunde ha varit smygreklam

vad ska man leta efter för att hitta den norlänska sidan?
 

clindh

Forumvärd
Testa att söka "torkat renkött" via Google tex så får du upp en hel del försäljningsställen.
 
Snacka om överreaktion

Jag tycker att captainmikael överreagerar. Naturligtvis måste Utsidan vara på sin vakt mot smygreklam, och eftersom de förklarade sig behärskat och sansat så har kaptenen ingen alls anledning att bete sig som han har gjort. Barnsligt att ge sig på kontorsarbetare, omoget att bli arg över reglerna, löjligt att dra upp Stalin.
Nordesjö har rätt, skriv igen! I rätt forum, till att börja med, och på ett vis som inte kan missförstås, så får du nog också vara med, kaptenen.
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.