Pressklipp - vad hör hemma där?

Jag vill inte vara gnällig och jag har inget emot Jörgen Fjäderlätt, men... Att blogginläggen på fjäderlätt (nästan uteslutande prylrelaterade) hamnar under pressklipp är lite förvånande? Borde dom inte ligga under just blogginlägg? Eller kanske som inlägg i lättvikts-forumet? Om jag bloggar att jag klämt på en ny kastrull är det väl inte en press-nyhet?

Pressklippen är ju annars ett av dom få ställen som inte helt domineras av prylar och där man kan få en utsidan-variant av Landet Runt, istället för dessa eviga pryldiskussioner.

/Med risk för att verka gnällig
 

clindh

Forumvärd
Fn har vi lagt alla "blänkare" om nyheter som finns att läsa på andra sajter under "Pressklipp"

Under Bloggar passar det inte, då det där inte är material man kan läsa på Utsidan. (Vi har inte tillstånd att publicera Fjäderlätts material på Utsidan)

Men om det känns för dominerande kanske vi skall fundera på om det är relevant att tanka in allt de publicerar, sålla lite mer och kanske inte ha med på förstasidan utan bara på en speciell utrustningssida.

Fler synpunkter?
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.