Sla dett om ni kan....

Sla detta om ni kan....

Hej alla
Mitt namn ar Joakim befinner mig just nu i Peru pa cykel....vill forst saga att cykel ar ett kanon sett att resa pa.
Traffade idag denna kille mitt i oknen, kolla in hans sida, forsoka att sla det om NI kan. Om nagon kan det sa hor av er!
http://www.wwwalk.org

/Jocke
 
Tjaa..man har ju nästan lust att dra på sig kängorna och börja gå själv....

Hälsa Peru från mig...

m
 
Tror jag inte

Det kan du väl ändå inte mena Malin? Det finns betydligt roligara sätt att plåga sig på...
 
njaaaa...men att välja på att traska runt i världen och möta roliga männsikor eller sitta på ett 8-5 jobb så hade jag tagit "traska jorden runt" varje gång. Inte för att jag nu plågar mig själv med ett 8-5 jobb eller tänker traska runt jorden. Visserligen gillar jag att vandra, men andra färdmedel kan ju vara trevligt att kompletera med också.... ;)

Ha de, ha de
 
Sicken Snubbe!

Kan inte säga att jag är direkt sugen själv men det är ju toppen med en sådan vilja. Och vad jag förstår så har en fru hemma... hmmm... jag undrar hur kul de hade det innan han tog sin "walkabout".

Han passerar ju genom Sverige om ett par år eller nå´t. Kanske kan bli en schysst artikel här på Utsidan!

/H
 
Fundering

Hej igen
Har under hela dag i sadlen ca 7 timmar och 15 mil senare, forfarande in kommit underfund med vad som kan driva en killen att uner sa lang tid halla pa med samma sak. Snacka om malmedveten.

/Jocke
 
Ortoligt....

Jo målmedvetenhet, och engagemang för saken.... Jag måste säga att jag tycker att det är vädigt strongt att ge sig på en sådan sak....

Vi håller tummarna och önskar honom en trvlig och smärtfri tripp.....

Mvh
Palle
 

avslutat medlem xxxyyyzzz

Gäst
peace pilgrim

coolt. Känner ni till en äldre amerikansk kvinna som kallades "peace pilgrim"? Jag kommer inte ihåg hennes riktiga namn. Vid ansenlig ålder gav hon sej ut på en vandring från amerikas ena kust till den andra för att sprida sitt freds-budskap. Ungefär som dennna kille. Det finns en fanklubb som gav ut en bok om hennes vandring. Jag stötte på henne genom en finsk tjej jag träffade i cham förra året - hon höll just på att läsa boken. Kolla in websidan: http://www.peacepilgrim.org
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.