Åre

Hej!

Vi skulle precis skriva och fråga om Åre och då såg jag detta inlägg.. Typiskt. Har själv vart sugen på att prova på detta, har tidigare vart i Idre och Sälen men stugan vi brukar hyra är tyvärr inte ledig i år. Så jag har därför kollat runt på övriga skidorter i Sverige.. Är det någon som har goda ord att säga om Åre? Jag hittade nämligen ett jättebra erbjudande och innan det bokas vill man ju veta om det ens är värt det.. Samt om hotellet är något att ha? Någon som testat?


Ha en fin dag,

Ada o John
 
Bor i byn och tycker det är fantastiskt att bo här. Åre är Sveriges bästa lekplats för både barn och vuxna. Det finns hur mycket som helst att göra.

Angående hotellet så har jag faktiskt inte varit in där men deras restaurang har gott ryckte i byn.
Minus är kanske läget. Inte ski in ski out och det blir ganska krångligt om du kommer utan bil tex. Dock stannar skidbussen utanför.
 
Åh okej, tack så mycket.. :)Värt att tänka på.. Tror de förlängt dealen också för igår var det 6timmar kvar och nu kollade jag igen då stod det 9.. Kanske är ödet som säger att vi bör åka dit..
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.