Ovänner

seriöst...

...så är det här ett forum där det inte behövs...
om nån stör ihjäl sig på mina punkter...(det är det många som gör)...så hoppas jag att de bara hoppar över och struntar i att läsa...
jag brukar bara skumma igenom sånt jag tycker är långsökt...
att inte kommentera dumheter brukar också vara ett bra sätt att ta död på ev bråk...
jag är med i andra forum...där det händer att folk blir dödshotade och att det är grymma bråk...men det brukar kunna lägga sig när äldre och förståndigare medlemmar bara pratar om något annat och inte kommenterar bråkstakarna...
här är det inte alls samma sak...det skulle ju dock kunna bli strul om det fanns funktioner där man kunde blocka folk....så jag tycker det är ett klokt val av admin att inte ha den funktionen...tack för en bra sida:)
kram anna
 
På ett annat forum som jag är med på kan betalande medlemmar låsa sin presentationssida mot ej inloggade eller bara tillåta att de på sin "vännerlista" kan komma in. Urtråkigt att inte kunna se pressen på de man pratar med i trådarna.
 
Gaaaaaaaaaaah! Nu gör du som min kollega. Dvs. ... så man tror alltid att det är nån insinuation, ironi eller en räv bakom örat i varje mening :)

...så är det här ett forum där det inte behövs...
om nån stör ihjäl sig på mina punkter...(det är det många som gör)...så hoppas jag att de bara hoppar över och struntar i att läsa...
jag brukar bara skumma igenom sånt jag tycker är långsökt...
att inte kommentera dumheter brukar också vara ett bra sätt att ta död på ev bråk...
jag är med i andra forum...där det händer att folk blir dödshotade och att det är grymma bråk...men det brukar kunna lägga sig när äldre och förståndigare medlemmar bara pratar om något annat och inte kommenterar bråkstakarna...
här är det inte alls samma sak...det skulle ju dock kunna bli strul om det fanns funktioner där man kunde blocka folk....så jag tycker det är ett klokt val av admin att inte ha den funktionen...tack för en bra sida:)
kram anna
 
om nån stör ihjäl sig på mina punkter...(det är det många som gör)...så hoppas jag att de bara hoppar över och struntar i att läsa...

Gissa om jag gjorde :) Med tiden har jag faktiskt motvilligt tvingats inse att dina inlägg oftast är väldigt läsvärda och innehåller mycken klokskap. Trots överflödet av punkter och bristen på versaler. Hävdar dock fortfarande att dina inlägg skulle vara mera lättlästa om du skrev på ett annat sätt...

Kraaaaaaaaaaaam :)
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.